woensdag 1 augustus 2012

Nog dolfijnen

De nacht bracht veel regen en even vreesden we voor de waterdichtheid van onze tent. Maar dat was gelukkig niet nodig. Vandaag veel wolken maar volop dolfijnen. Onze meisjes blijken echte zeemansbenen te hebben en dus zeilen we nog een keer. Drie uur aan een stuk en ze genieten volop. Zeker wanneer een dolfijn met haar jong een hele tijd meezwemt voor de boeg.
Na een zelfgekookt menuutje zitten we nu van een frisgetapte pint te genieten. Dat moet wel want zoals alles is ook het bier hier prijzig: 16 dollar oftewel 13 volle euro's voor twee stuks. We klinken op de kleine Elena.
Cheers mates!






7 opmerkingen:

  1. Haha, echte Noorse prijzen dus! Geniet er maar van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, het moet prachtig zijn die dolfijnen! Ik kan goed geloven dat Zara en Enna er niet genoeg van krijgen. Genieten, genieten en blijven genieten hé! Jaloerse groetjes Bieke, David, Laure en Benthe XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, dat ziet er super uit ginder. heel leuke foto's. de toren van Pisa of de kanaaltjes van Venetie zal ik maar niet posten wegens minder spectaculair...
    vele groetjes daar aan de girls
    groeten
    amy en simon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Machtige avonturen,maar gelukkig kan ook ik zeggen dat ik de hele dag zicht heb op een moeder en haar jongske. Jammer van die dure pinten zeker als je weet dat ik met veel plezier eentje ging trakteren voor de geboorte van mijn dochter, maar net zoals ik, Lien en Eward kijkt ook Elena uit naar een een prachtige fotoreportage van jullie avonturen. Ik ruik al de kangoeroesteaks...

    Groeten,

    Sven, Lien, Eward en Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marleen en Willy3 augustus 2012 om 21:53

    Hallo,
    Amaai zeg, wat een belevenis daar voor groot en klein.Super.
    Hier alles oké. De opvang valt super mee. Eward is heel vrolijk en slaapt lang. Wij hebben er al heel veel mee gelachen nu hij meer en meer tatert. Vandaag bij Willy en Lucienne geweest waar hij de kippen gevoederd heeft.
    Hij heeft ook Elena mogen vasthouden en vond het leuk.
    Ik heb enkele foto's van vandaag naar jullie e-mail adres gestuurd. Moest U er op geraken, bekijk ze eens.
    Groeten en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eveline & Stephen4 augustus 2012 om 10:07

    Amai seg, zo'n leuke foto's. Wij zitten hier ook al te snakken om terug weg te gaan :-). Alles klinkt echt super! Geniet nog met volle teugen met jullie 4-tjes.
    Groetjes Eveline & Stephen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi is het daar
    coucou bonnes vacances à vous avec beaucoup de bisous annie
    patrick

    BeantwoordenVerwijderen